چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۰
کد خبر: 27633

پدری سنگدل که معتاد به شیشه است کودک سه ساله خود را با بنزین به آتش کشید.

سلامت نیوز : شنیده ها حاکی از آن است که اختلافات خانوادگی این فرد معتاد با همسرش علت اصلی سوزاندن این کودک سه ساله بوده است .به دنبال این فاجعه دلخراش دستگاه قضایی وارد عمل شد و پرونده ای در این خصوص در دادسرای عمومی و انقلاب کرج تشکیل شده است .
به گزارش آخرین نیوز پدری سنگدل که معتاد به شیشه است کودک سه ساله خود را با بنزین به آتش کشید.!
در این حادثه که در کرج روی داد کودک با سوختگی بیش از 85 درصد سوختگی به بیمارستان کرج منتقل شد که حالش به شدت وخیم اشت و پزشکان امیدی به زنده ماندن وی ندارند.  

این فرد 33 ساله که به مواد مخدر از نوع شیشه اعتیاد دارد ، بعد از سوزاندن فرزندش ، بلافاصله خود را با بنزین به آتش کشید که درصد سوختگی او بیش از 50 درصد اعلام شده و در شرایط بدی قرار دارد.

شنیده ها حاکی از آن است که اختلافات خانوادگی این فرد معتاد با همسرش علت اصلی سوزاندن این کودک سه ساله بوده است .به دنبال این فاجعه دلخراش دستگاه قضایی وارد عمل شد و پرونده ای در این خصوص در دادسرای عمومی و انقلاب کرج تشکیل شده است .

گفتنی است در ماههای اخیر اقداماتی این چنینی از سوی والدین معتاد به کرات گزارش شده که یکی از موارد آن سوزاندن بدن یک دختر 4ساله با سیگار بود بطوری که سراسر بدن این کودک سوزانده شده بود .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha